Gangsta

Tänkte mobilblogga nu. Är hemma hos Erik lite. Ifall ni är intresserade så sitter han och äter potatisklyftor i någon sås.. Idag hade jag redovisning på svenskan. Det gick bra tyckte jag iallafall. Var sjukt nervös.. Hatar att prata framför klassen, nästa vecka har vi en till redovisning fast i no.
Efter skolan så drog jag och brudarna till donken och satt där ett tag och chillade. Man får ju en gratis mellan latte, det visste ni inte va? Det är enkelt, det är bara att börja lista ut hur man får ett! Efter det så träffade jag Erik och vi har haft en lite gangsta kväll, både kul och intressant. Älskar att vi alltid hittar på en massa galna grejer att göra. Nu ska vi kolla på gamla bilder på Erik, seya!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0