All for love

Kvällen spenderades med underbaraste. Sista kvällen tillsammans så blir vi borta från varandra ännu en helg.. Följde med Erik till hans piano och så råkade jag somna, det var en sån skön säng, exde. Sen efter det gick vi till Birka bowling och gissa vem som vann? Det var jag! Jag ledde över honom med 100 poäng nästan hela tiden :D Efter det så åt vi där också innan vi gick hem till honom för att äta snacks, kolla film och mysa.

Imorgon är det klassresa. Packade nyss en hög med grejjor som jag ska med dit. Det kommer bli riktigt fekkenation.. Vi alla ska samlas vid skolgården vid 5 och så får vi skjuts dit, får se om jag mobilbloggar något :)
BTW, det känns som jag inte har något skola längre. Idag hade jag bara EN lektion som knappt kan räknas som en lektion eftersom vi bara lekte lekar :p slutade vid 12.. Aja, nu måste jag få min skönhetssömn så man orkar dygna två dygn, godnatt! :)


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0