Barndoms minnen

Tjeenaa!
Har inte haft tid till att blogga förräns nu. Tiden har gått hur snabbt som helst, det kändes som om jag vaknade nyss..
Idag träffade jag pappa och vi kikade runt efter balklänningar. Jag hittade en men det är inte riktigt en balklänning utan mer än sommarklänning.. Men jag skulle sjukt gärna vilja ha den! Får fundera lite till..
Ikväll är det melodifestivalen! Jag hoppas verkligen på att Loreen vinner eftersom hon har bäst chans att vinna hela Eurovision Song contest.

Btw, visste ni att min stora dröm var att vara med i lilla melodifestivalen och sen komma vidare till Junior Eurovision Song contest (då det fortfarande fanns, astråkigt att dom har tagit bort den) när jag var liten? Gjorde till och med en text som jag började öva på, haha, önskar att jag skulle ha kvar den! Har fortfarande kvar CDn från 2005. Det var min favorit, satt och lyssnade på den dag efter dag. Den som jag röstade på de året vann också, var jätte glad!
Kommer också ihåg att när jag gick i 3:an (första året man fick uppträda i talangjakten i min förra skola) att vi uppträdde med Norges bidrag "Sommer og skolefri". Jag uppträdde den med Linda som jag fortfarande är kompiiis med :))))




Min favorit låt ^^


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0