This is the beginning

Hellu!
Nu har jag äntligen lite tid över till att koppla av. Har pluggat till NO, vi har Nationella i de på onsdag.. Ska läsa igenom några kapitel innan jag lägger mig.
Gissa vad jag hämtade ut idag?? Biljetter till Hungerspelen!!!!! Förstå hur lyckliig jag är? Har väntat på det här sen jag slutade läsa sista boken, typ ett år sen. Den verkar underbart bra också och så är det på premiär dagen, wiihuu. Jag tror inte att det finns några biljetter kvar, inte inne i stan iallafall ^^
Har märkt att jag går väldigt mycket på bioo... men det är kul :D

Läste just igenom inläggen från igår och blev påmind över Devil Inside.. Asså den var helt okej, inte alls för läskig, men den hade ju såklart sina moments, men jag skulle inte kolla på den en gång till om jag ska vara ärlig :P



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0