Tagg

Tjenaa mittbena!
Igår orkade jag inte blogga. Gymmade i en timme, kondition och styrke, och när jag kom hem orkade jag ingenting. Min kropp var helt trött men inte min hjärna, det var hemskt. Så låg bara på soffan och kollade på tv hela kvällen.
Idag så gjorde jag klart min bro i skolan och sen åkte jag hem och pluggat hela tiden framtills nu. Imorgon har jag två prov, en nationella och fysik, sen ska vi visa upp någon grej i jumppan också -.-
Tycker att timmarna går så sjukt fort.. Man hinner inte göra något känns det som. Har blivit stressad eftersom dagen tar slut alldeles för snabbt..


Nu tror jag att jag måste gå och hämta vatten, jag håller på att torka ut..
Och Andres är lite desperat och ville att jag skulle nämna hans namn här, hejhej Andreas/Hannes ^^


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0