Hemma

Kom hem för ett tag sen. Idag har det varit en riktigt rolig dag! Jag tycker att det var det bästa kungsberget resan i hela rålisperioden!!!!
Dagen började med att jag vaknade kvart över fem på morgonen och var vid skolan ungefär 06.20. Sen så hoppade vi in i bussen och fick riktigt bra platser längst fram typ. Hela bussresan tog ungefär 2 timmar och 30 minuter. Och vi flummade, haha! Dansade, shufflade jag vet inte vad..
Sen åkte vi skidor. Jag ramlade 2 gånger... Första gången var för att jag börja bromsa och andra var att jag åkte ner för en ganska brant backe och började bromsa och sedan ramlade jag och tappade skidorna åt helvette och staven flög iväg. Jag gled ner utan att kunna stoppa det, askul hahahahahah!
Påvägen hem så flummade vi igen. Skrattade åt allt typ och spelade in en massa roliga videoklipp.

Mina ben gör sjukt ont, eller det högra benet gör det. Ska försöka stanna uppe till Big Brothers slut och sedan gå och lägga mig. Imorgon fyller min syster år, hoppas hon blir nöjd över min present :))


06.20 på morgonen

 


Runt 18.30 på kvällen


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0