Den här fredagen sög

Idag har jag haft världens sämsta dag.
När jag kom hem ville jag bara gråta och gå och sova vilket jag gjorde, vet inte hur länge jag sov, en timme tror jag.. Nu sitter jag med en fet godispåse och tröst äter..

1. Dagen började med att jag inte hittade mina hörlurar och kom försent pga det.
2. På matten hade vi nationella och det gick jätte dåligt.
3. Sedan hade vi jumppa uppvisning och det gick jätte dåligt, fick bara G.
4. Sedan hade vi NO och jag skrev helt fel på en fråga som betydde väldigt mycket tror jag.
5. På engelskan hade vi övningsnationella som gick bra.
6. Och på tekniken så tappade jag varmt lim på mina byxor
7. och sedan så pressade min lärare sönder min bro på misstag.
Liksom helt förjävlig.

Vi får hoppas att imorgon blir en bättre dag. Under dagen ska jag göra något och sedan ska jag och brudarna hem till vera och ha funnyfunny. På söndag har vi klassmiddag, hoppas den blir lyckad. Då är det också första april ;))




Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0