Brunch

Idag började jag min morgon med att göra amerikanska pannkakor till frukost. När jag använt ungefär hälften av degen så hällde jag i lite blå karamell färg och dom blev gröna, haha ^^ Men det blev asgott (y) Sen har jag typ bara städat. Nu tar jag en paus och sen ska jag fortsätta städa. Måste börja med min So uppsats också eftersom den ska vara snart någon gång..
Ikväll börjar också Jersey Shore säsong 5 också :D Så kvällen är planerad, har verkligen kämpat att inte kolla episoderna online!


Har jätte stor lust att köpa hem en massa karamellfärg och göra regnbågsmuffins osv. Såg bilder på några som hade gjort det och det såg väldigt intressant ut!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0