Beautiful days

Älskar vädret!!!! Funderar stark att byta ut vinterjackan mot jeansjackan eftersom jag dör i min vinterjacka, hmm..?
Idag är det en rätt chilldag. Tog sprutan på morgonen, har fortfarande ont i armen och sedan hämtade pappa upp mig och vi åkte för att kolla på fyrhjulingar, snacka om framtiden och luncha på donken.
Klockan 21.40 ska jag se på bio med tjejerna. Det blir Mission Impossible. Jag gillar inte action filmer så mycket, men vi får hoppas på att den är bra!
Idag börjar Aviciis konsärer i globen. Skulle så gärna vilja se den men när jag kollade efter biljetter var alla redan slut -.- Aja, man får väl vara snabbare nästa gång han kommer till Stockholm!



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0