Måndag

Fick sluta tidigare som vanligt. Efter skolan drog jag in till stan och kollade på skor till balen och sen efter det så åkte jag till dagiset jag ska sommarjobba i eftersom de hade informationsmöte. Nu ligger jag med Erik i min säng och chillar med livet, vi får se vad som händer senare ikväll.
Denna vecka blir även skit chill. Idag så slutade jag tidigare. Imorgon har vi utflyktsdag med klassen från 10 till 12. På onsdag är det ledigt. På torsdag är det skola från 10 till tolv och vi ska bara sjunga med kören hela dagen, på kvällen är det bal och på fredag har vi sovmorgon eftersom vi hade bal kvällen innan. :)



En ros jag fick av Erik innan jag åkte på klassresa :)


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0