I am a good girl

Kollade nyss klart på Burlesque. Jag tycker att den filmen är så sjuukt bra, har sett den hur många gånger som helst! Nu håller jag på att ladda ner Trassel. Har inte sett den förut, alla säger ju att den är super bra så har lite höga förväntningar hära.

Annars idag så träffade jag Nadja. Vi kollade på kläder, fikade, snackade och sen gick vi till io en timme, geeks! Börjar äga på left 4 ded 2 nu. Råkade syna Eriks överraskning, han tänkte överraska mig på morgonen genom att knacka på mitt fönster.. Han kommer till stan imorgon så vi hinner ses innan jag åker bort, har redan saknat honom super mycket, att man ens kan sakna en människa så mycket är otroligt.. Sen blir det att packa, tvätta och kanske träffa Nadja för att gibba i tre timmar ^^

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0