Bizzie

Igår och idag har det varit mycket att göra. Kan berätta lite snabbt om igår. Vi hade skolavslutning. Det var lite sorgligt faktiskt, man har ju endå gått i klassen i fyra år. Efter skolavslutningen drog jag hem till Erik och spenderade hela dagen med honom. Vi träffade hans kompisar, Oscar och Martina, och åt lunch i Birka pizza och lite senare så kollade på bio, Chernobyl diaries och åt middag på donken. Vid 10 träffade jag Vera och Jossan i fridhemsplan och vi drog till Alviks strand på fest med alla nior.
Idag så kom Erik till mig på morgonen och vi myste till sängen runt 14 och efter det så drog vi till TC för att kika lite i affärer och så. Snart ska jag träffa brudarna och vi ska kolla på bio. Det blir Snow White and the huntsman :)


image descriptionimage description


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0