Awesome... -.-

Kom nyss hem.. Vi fick upp projektorduken, så vi satt och kollade på film och åt snacks. Det blev Sebbe, en riktigt sorglig film faktiskt, men bra. När jag kom hem så väntade en överraskning på mig. Innan vi gick till Erik var vi hos mig och min sängbotten la sin sista potatis så jag slängde ut den. Nu ser det ut som om jag sover i en barnsäng.. MYS :D
Imorgon har Eriks skola loppis vid Filadelfia kyrkan i St:Eriksplan för er som vill besöka. Erik säljer från 11 till 12 och jag kommer såklart vara där då. ^^


Så kan det också gå.. Och jag sover med två täcken för att det är så sjukt kallt. Förra natten sov jag med 3 täcken och onepiece på mig och endå hackade jag tänder.. Hoppas denna natt blir bekvämare.


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0