Tre månader

Nu är det en vecka sedan jag bloggade senast. Har försökt mobilblogga flera gånger men det funkar inte att ladda upp inläggen.. Det har hänt en del iallafall sen förra gången. I söndags så hade jag och Erik tre månadersdag. Vi firade den i tivolit dom har i Köpenhamn. Det var kul, jätte najsigt ställe! Mot slutet av dagen så spenderade vi upp alla pengar vi hade kvar på spel, vi vann bara en gång och vi spelade minst 50-60 gånger..
Idag så har vi inte gjort något speciellt. På morgonen cyklade vi till ica för att köpa frukost och efter det så chillade vi lite och badade lite i poolen. Till middagen så kom det några gäster och efter middagen så drog jag och Erran till stranden för att flyga drake, men hur lyckat tror ni att det blev på en skala från 1-10? Vi stod där minst en timme och försökte få upp skiten.. Tillslut så fick vi nog och drog hemåt. Nu ska vi kolla på film. det blir Silent House ikväll.
 
På söndag vid 17.00 så kommer jag och Erik till Stockholm igen, tror inte att det blir ordentlig bloggning förräns på onsdag eller torsdag. På måndag börjar mitt sommarjobb också, önska mig lycka till...
 

Bild från söndags ^^

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0