Skönt att vara hemma igen

Kom hem från landet ungefär en timme sen. Älskar vädret som var i helg, solade nästan hela tiden. Annars har det inte hänt så mycket mera. Det är överdrivet mycket mygg där, på kvällarna kunde man knappt sitta ute, det var runt 1000 stycken runt omkring en.
Den här veckan, eller imorgon, ska jag börja fixa i mitt rum, slänga en massa skräp och flytta bort ett skåp och ett bord. Sen blir det att träna, har skippat den i några månader nu, ska även ändra degsinen på bloggen och börja blogga mycket bättre eftersom jag tycker att min bloggning är seg.. Jag ska också visa lite bilder från jämtland och skåne, men de dyker väl upp med tiden också.
 

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0