Skärgårds töntar

Igår vid 18.00 på kvällen landade vi på arlanda. Hade ingen tillgång till dator eftersom blogg.se appen fungerar inte.. 
 
Jämtland var iallafall chill. Man är fortfarande lite ovan vid alla människor eftersom det är inte så smockat med folk överallt, men samtidigt så är det skönt att kunna ta tuben vart som helst och slippa all mygg och knott. Sista kvällen blev det nattbad med alla. Mina två kusiner, Erik, min kusins kompis och hans tjej. Vi gjorde en brasa också, mys var det iallafall. Vad vi gjorde tidigare har jag berättat i tidigare inlägg. Bilder från jämtland laddar jag upp senare.
 
Igår så fick jag och Erik skjuts av hans föräldrar och de skulle till hans land så jag följde med dom dit. Igår så tog vi en liten tur med hans motorbåt, tog ett kvällsdopp och hade myskväll framför en skräckis. Jag tyckte inte att det var så läskig, vi kollade den mest för att Lordi var med i den. Om ni får lust att kolla på den så heter den Dark flors.
Idag så vaknade vi tidigt och så åt vi frukost och sen gick vi ner till viken för att åka ännu mera båt. Vi gjorde en massa "donuts", krockade nästan med vattenskotrar och segelbåtar, åkte in till vinterhamn för att köpa glass och så fick jag även köra lite. Körde ungefär 20 knop tror jag, riktigt snabbt gick det. Sen har vi även haft painbollkrig. Kravlade runt i hettan med skydd och overaler så att vi inte skulle bli färgiga, man blev så sjukt varm. Både jag och Erik vann varsinn gång..
 



Vi kom på att vi kommer vara med varandra 24/7 i 3,5 veckor eftersom på onsdag ska jag följa med dom till skåne och vi ska stanna där i 1,5 vecka. Vi åker även runt mycket. Jag kommer knappt hinna vara hemma eller på mitt land... Vi var i jämtland, igår på Eriks land, idag hemma, imorgon till Eriks land, sedan Skåne, efter det jobbar jag i 3 veckor och efter det blir det antagligen mitt och Eriks land och sedan börjar skolan..

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0