Skåneland

Då är man i Vejby strand, skåne. Igår så stannade vi hos Eriks farmor och sov över där och idag kom vi hit. Har inte hunnit göra så mycket, bäddat i stugan vi ska sova i, fått rundtur i huset (ett riktigt fint hus) och gjort mat. Det åskade, spöregnade och blixtrade sjuukt mycket..
Har haft ont i ryggen hela dagen idag, eller vid svanken rättare sagt, sjukt jobbigt. Erik har gett mig massage och nu ligger jag med varm vatten påsar på ryggen, gullet ♥
 
I tisdags så shoppade jag lite med Nadja. Fick med mig solbrillorna, tröjan och jeansen som jag har på bilden och så fick jag med mig en plånbok. Jag visar allting bättre sen när jag kommer hem, då visar jag även shoppingen från jämtland.
Nu ska vi kolla på film och jag får hoppas på att mitt ont i ryggen försvinner eftersom det gör verkligen fruktansvärt ont och det är väldigt obehagligt. Godnatt och sov gott alla läsare!
 

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0