Morningsss

Vaknade upp hos Erik nu på morgonen. Igår så träffade vi Nadja vid 21.00 och drog till io för att spela left 4 ded 2 en timme och sen efter det gick vi hem till mig och kollade på en massa gamla filmer och bilder på oss från förra året. Man har förändrats en heeeeel del från förra vintern. Efter det gick vi till Erik ett tag, vi hann inte vara där så länge pga att Nadjas tåg åkte från karlberg kvart i 12. Efter det så gjorde vi inget speciellt, låg och myste och pratade om en massa ända till klockan 4 på morgonen.
Någon gång idag ska jag träffa Nadja igen och så ska vi in till stan för att shoppa. Efter det åker jag och Erik till hans land och chillar där och imorgon åker vi till skåne! Har aldrig varit i skåne så det ska bli kul :)
Och bara för att säga så har jagr bränt mig lite på axlarna.. Har en jätte fin BH rand också, woho...

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0