Home

Råkade somna i dagiset idag. Lyckat, men jag tror inte att någon märkte det..
Igår sov jag hos Erik med Oscar. När jag kom dit så satt båda framför Slender, ett spel, fick nog hjärtattack 100 gånger eftersom det var skit läskigt. Vi satt också och spelade in våra reaktioner. Nu på morgonen så sa jag hejdå till båda eftersom de skulle till kollo. Vi får hoppas att dessa 12 dagar går snabbt, ska försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt.
Klockan 5 så har jag tvättid och efter det ska jag ta en lång dusch, raka benen, ansiktsmask och måla naglarna. Imorgon ska jag nog åka ut till landet och stanna där över helgen, varför sitta hemma själv? Jag tror att min dator börjar fucka upp, inget funkar längre som det ska.. blääh....
 

Lite bilder från skåne.

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0