Crazy banana

Kom på att jag inte har bloggat på en vecka nu. Tänkte informera att jag kom in på mitt förstahandsval! Valde globen, hotell & konferens. Erik var mer glad över det än jag var.. 
 
Men, det har hänt lite sen förra gången. Förra onsdagen så åkte jag och min kusin Amanda åkte in till Östersund för att shoppa och hämta Erik som kom hit med tåg. Det kändes verkligen sen en evighet sen man såg Erik så det var helt underbart att se honom igen. Köpte även lite kläder och sådant som behövdes, visar nog bild sen när jag kommer hem. I fredags så red vi och Erik red för första gången i sitt liv och på kvällen så busade vi till det lite och blev lite borta ^^. I lördags så var det crusing. Vi åkte in till byn runt 7-8 på kvällen och kom hem runt halv tre på natten. Det var sjukt kul, har aldrig varit på en crusing förut. Vi började smått hos min faster och sedan gick vi ner mot byn. Det åkte runt en massa snygga bilar överallt! Vill så gärna ha en gammal bil sen i framtiden.. Man träffade mycket nya och gamla människor, mycket dricka, mycket skratt osv. Vi somnade runt 5 på natten tror jag..
Idag har det inte hänt något speciellt. Vi sov till 12 och vaknade av att hela familjen kom till "bastun" där vi sov. Sen har vi varit nere i byn och hos farmor och sovit lite till. Snart ska vi ut och bygga en ny hage åt hästen. På söndag, klockan 17.00, lyfter planet från sundsvall och är framme 17.55 i Stockholm, bloggar sååå mycket bättre då. Seya!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0