Thinspo


Ingen ska ta åt sig, men jag älskar att träna och nu har jag inte gjort det på ungefär en månad så jag är under en panik/desperations tid just nu, så alla möjliga tankar åker igenom huvudet, att ja t.ex äter för mycket, rör mig för lite osv :p
Måste verkligen skaffa träningskort så allt blir bra igen... Och jag vet att jag inte är överviktig eller något sånt, att jag har en helt normalvikt för min längd eller kanske lite lägre än va ja ska ha, men liksom endå finns tanken där, för jag inte tränar. Wierd..
Men den här världen vi lever i är sjuk och man blir pressad till saker som är helt fel. Varför ska man överhuvudtaget liskom bry sig om vad andra tycker och så? Man överretusherar modeller osv... Sick

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0