Lungande för både kropp och själ

Tjena babes!

Igår hann jag inte skriva någonting eftersom vi firade min syster som fyllde 14 år! Grattis till henne :) Kändes som om man nyss var de... Drog på en fika med tjejorna igår innan jag träffade mamma och syster och käka i resturang, dumt jag vet.. men jag fick endå i mig all mat ^^

Snart ska jag och Avz träffas och gå på yoga tillsammans. Det ska bli härligt. Sen när jag kommer hem måste jag plugga lite. Tror att det kommer bli så mycket sämre uppdatering det här halvåret eftersom jag vill ägna all tid åt alla prov vi kommer att ha och höjja mina betyg eftersom det är sista året. Det borde alla som går i nian göra!!

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0