Hajpade

Morgon dagen är planerad fullt ut. Jag hoppas att det blir som vi har planerat haha! Snart ska jag sätta på gossipgirl och kolla det resten  av kvällen, men det blir när jag har planerat klart.
Det här blir nog sista inlägget för ikväll, så vi ses imorgon!!



okej, jag vet att mitt skal ser jätte trashigt ut, men det är bara för att jag sitter och drar bort det där glittret hela tiden (a) Ville också säga att jag älskar kameran på 4s, den fokuserar så jävla bra!
Liksom kolla den här bilden, som jag tog på morgonen hahah! Den fokuserar så sjukt bra! Fast jag skaka rätt mycket med handen så att det blev inte världens bästa skärpa... aja ^^


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0