21 Januari, MIN FÖDELSEDAG!

HEJ! Gissa vem som är på extra bra humör idag? :D :D :D

Har verkligen inte haft någon tid över till att blogga, hann knappt ens använda min mobil, men jag har endå lyckats ta överraskande många bilder ^^
Morgonen började med att mamma kom in och sjöng med en liten tårtbit. Sedan gick jag till vardagsrummet och där fanns mina presenter. Hade inte önskat mig något speciellt, men mamma hade verkligen prickat rätt när det gällde vad jag ville ha!
Sedan var vi ute i stan och tog en fika i NK och senare på kvällen blev det middag i Hard Rock café. Personalen sjöng för mig! :D Vi såg minst 7 stycken som fyllde år också, det verkar vara väldigt populärt att gå dit för att äta middag när man har födelsedag. Älskar Hard Rock café!




At Hard Rock!


Bästa födelsedagen på länge ♥

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0