Trött och stress

Min elevensval är så skön, vi har knappt några lektioner på det. Man får gå hem nästan varje gång (har hänt dom senaste gångerna.), så jag och brudarna åkte in till stan och fikade vid vårt stammis ställe waynes och snackade en massa skit och planerade our future ^^
Imorgon ska vi till eriksdalsbadet och bada med klassen och två andra klassen från skolan. Det ska ju bli awsome, inte. Ser inte fram emot det...

Det var så sjukt kallt idag också, eller det har det varit dom senaste dagarna. Nu visar min termometer på datorn att det är 12- grader ute. Asmycket snööö! Som min mamma sa, vart är vintern påväg? haha. Vill bara att det ska bli vår och värme igen!




Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0