Ork

Ja orkar inte sitta vid datorn mera ikväll så tänkte blogga via blogg.se appen. Idag så träffade jag Mirre och Jossan. Vi övade inte på dansen, nästan inget alls. Vi visade bara för Mirre vad vi hade kommit på. Men aja, vi gick och provade på balklänningar istället eftersom man snart måste köpa det, och vi hittade helt underbara klänningar! Jag tycker att Jossan och Mirre hittade sina till balen, jag hittade en rosa men ska kolla lite mer på torsdag eftersom då ska vi kolla på de igen fast att Avz och Vera är med.
Om en halvtimme börjar Big Brother så ska kolla på de och sen gå och lägga mig, känner att jag behöver sömn! Bloggar lite mera imorgon äm vad kag har gjort idag.
Godnatt readers!!!!!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0