Lathet.

Måste egentligen plugga. Ligger lite efter i matten och så måste jag göra NO fyskien för att lära mig det till nationella vi har, ska nog börja snaaart...
Träffade pappa också. Vi gjorde inget speciellt. Kollade på kläder och snackade en massa.
Jag har en känsla över att jag har en jätte tråkig blogg.. men jag är så trött varje dag.. Men aja, det får bli ändring på det på sportlovet, yeehaa!

Funderar på att klippa håret lite. Mitt är så sjukt slitet och jag hatar det på grund av att det är slitet. Får lite panik.. Ska nog säga till mamma att hon får boka tid hos en frisör ^^


Kommentarer
By: linda din syster

Vaaad söööt påå bilderna ! :OO <3 älskar dig, plutt, sätt som profilbild på fb, snabbt asså !

2012-02-19 @ 16:43:34

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0