Alla hjärtans daag

Någon mer än jag som tycker att alla ♥ dag är överskattad? Det är väl mysigt när man har en pojkvän/flickvän men man behöver inte tjata över att man e forever alone eftersom man är det alla andra dagar om året ^^
Igår så kollade vi Shoo bre. Den var inte alls bra. Skådespelarna sög på att skådespela och säga sina repliker med inlevelse. Helt värdelös att slösa pengarna på och som tur gjorde inte vi det ;)

Idag så hände inget speciellt. Efter skolan så drog ja o Andres till Filip och där bakade vi tigerkaka med nutella (nyttiga vi är) o kollade på TV, hehe. Vid 18.00 någon gång så träffade jag mamma och syrran och vi gick till Mandarin City för att äta middag, mums! Nu har jag bara otroligt ont i magen och börjar må illa över att höra ordet mat..
Har kännt mig så ofräsh idag, hatar den känslan, så snart ska jag hoppa in i dushen o få känna mig fräsh igen :))




Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0