10 saker du kanske inte visste om mig.

1. Jag avgudar oboy.
2. Jag tycker att det är asskönt att kunna börja gymnasiet och slippa min gamla klass eftersom den är så jobbig, ni fattar inte. Vi har inte ens tjänat ihop pengar till någon klassresa och nu i sista minuten så börjar vi kämpa för det, jag hoppas vi lyckas iallafall... Men det ska bli skönt att få börja om och slippa alla jobbiga människor.
3. Jag berättar/pratar aldrig om mig själv. Ingen känner mig egentligen, ingen vet hur jag har det, hur jag lever osv. Tycker att det är så obekvämt att sitta och prata om mig själv och mina problem för det tyks endå bara uttråka personen man berättar till eftersom personen ofta inte bryr sig.. Ibland är det jävligt jobbigt.
4. Jag Har väldigt svårt att lita på människorrrrrrrr.
5. Jag tycker att NO är ett jätte tråkigt ämne och har ofta svårt att koncentrera mig på det, om det inte gäller något om astronomi.
6. Jag har fotfobi. Jag sover t.o.m med strumper, men brukar kunna sparka av mig dom på natten..
7. Jag skulle aldrig kunna bli lärare eftersom jag blir lätt irriterad när folk inte förstår...
8. Jag gillar inte när folk tar bilder på mig, även om det är med min egen kamera, hahahhaha! Jag kan bara ta bilder på mig själv :p
9.Jag har något fel på mig eftersom jag måste hela tiden röra på mina ben på något sätt.. Kan inte sitta still...
10. Vill att det ska hända saker hela tiden, annars känns det som om jag håller på och dör. Om jag är inne en hel dag har jag för mycket energi i mig och blir för speedad..


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0