Träning

Har bestämt mig för att börja träna igen, det ska bli minst en gång i veckan i gym och sen ska jag försöka jogga/powerwalk, antingen med Erik eller själv och sen ska det bli lite övningar här hemma vilket jag redan har börjat med. Men mitt mål är att ha en Victorias Secret kropp till nästa sommar, jaa, vi får se hur det blir med det.... Det kanske inte direkt blir en Victoria Secret kropp men en vältränad kropp :)  Har redan börjat med godis/gott förbud, började med det förra fredagen och det funkar rätt bra, har blivit någon liten godisbit och glass någon dag, men inte alls som förut. Får bara unna mig en gång i veckan, det blir en lördag. Ska också träna mer än vad jag äter vilket man ska göra.
 
Jag gillar redan min kropp som den är, har inga som helst komplex över den, men liksom man vill ju att det ska vara mer fast och se lite diskreta muskler över hela kroppen. Man ser mycket bättre ut och man känner sig mycket hälsosamare. Men man ska ju såklart inte börja svälta sig eller bara träna på ett ställe, man blir inte smalare då eftersom man förbränner ingen fett alls. Har fixat ihop ett album med inspirations bilder som jag ska bli inspirerad av.

 

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0