Anonymt

Nu kan jag ta det lungt. Typ första gången på över 24 timmar förutom de 3 timmarna jag sov.. Igår så träffade jag och Erik brudarna och hängde med de ett tag. Sedan drog vi vidare till honom för att äta middag och vara med hans lilllla och söta systerson innan vi drog till mig (kände mig sjukt snygg när jag gick hem, hade en FÖR stor onepiece på mig..) och sov här, eller sov och sov.. 3 ynka timmar bara...
Idag har vi haft fullt upp också, började från 6 på morgonen. Man bara -.- Men det blev endå kul! Älskar att vara barnslig. kladdade ner hela hans ansikte/rygg med svart och grön färg, skit sexigt. Vi hann kolla på en bio också, den var så sjukt obehaglig! The woman in black. Och igår såg vi Insidious. Riktigt bra skräckisar, kolla dom!

Det är nästan så man har glömt bort allt man har gjort. Idag var det också Eriks Saades konsär. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Men vi kom lite sent så vi missade början, men aja.. Sjuukt mycket folk och sjuukt varmt, tur att man inte är så varm av sig. Fick ha min syster i famnen halva konserten eftersom alla var så långa så har sjukt ont i armarna nu.. Bara att ta igen träningen nu efter 2 veckors förkylningen..



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0