Ogilla!

Nu tänkte jag skriva upp en lista på saker jag stör mig på, haha! Har verkligen ingenting och göra..

Otrevliga gamlingar. Förra veckan så kom jag ner för rulltrappan och såg att tåget hade rullat in så började jag springa för att hinna med. Just när jag skulle in så började dörrarna stängas och en tant som gick skiit segt framför mig. Dörrarna höll på att mosa mig så puttade jag in tanten för att hinna med och så blir hon sur på mig, man bara lär dig gå in snabbt i ett tåg då -.-
En annan gång så kom jag in i tåget så satte jag mig längst ut i en tom fyra så kom det in ett gammalt par. Tanten ville sitta just precis där jag satt även om fyran bredvid mig var tom och platsen framför mig var ledig. Hon sa skit otrevligt att jag ska flytta på mig eftersom det är hon som ska sitta där och jag sa nej. Sen stod hon bara och stirrade på mig och gick och satte sig i fyran bredvid min. Asså shit, tror gamlingar att dom styr över oss ungdomar? Inte över mig iallafall.

Dumma frågor. Jag hatar när folk frågar mig om helt självklara saker jag blir så grymt irriterad och orkar knappt svara haha. Nej men det förbättrar inte heller att jag inte gillar att förklara saker mer än 3 gånger..

Kändiskåta människor. Jag stör mig grymt mycket på människor som hela tiden är ute efter fame. De gör verkligen vad som helst för att bli kända, även om det är på ett negativt sätt eller ett positivt. Antingen sätter man ut bilder man visar så mycket hud på men täcker för sina privata delar, leker hora, sätter ut bilder som visar hur anorecxia smal man är när man ligger på rygg (alla blir dubbelt så mycket smalare på magen pdå, komigen -.-), hänger ut personer, vill vara med kändisar, har sex med alla man känner osv. Liksom så synd om människorna som gör det. Har aldrig vilja göra något sådant, det anser jag som smutsigt.
Om du vill ha riktigt positivt fame är det att du gör någonting bra, jobbar upp dig och utnyttjar inte andra.

Depplåtar. H-a-t-a-r folk som sitter och lyssnar på deppmusik, t.ex sofiah. Du sitter och lyssnar på hennes dåliga raplåtar där hon sjunger om att ingen bryr sig om henne och om hon ska ta sitt liv osv. Sedan så skriver man "du sjunger precis om hur mitt liv är", "texterna passar så bra in i mig.". Tyvärr så är det inte så. Det finns alltid någon som bryr sig om. Vafan tror du att din familj kommer säga ifall du dör och dina vänner/släkt? Är du helt beng eller? OM dom inte skulle bry sig skulle du vara utkastad för länge sen och inte ha någon kontakt kvar heller. Gillar heller inte svensk rap, den är bara depp och handlar om hur mycket man hatar sitt liv och vill ta självmord och att man ska älska sin mamma och pappa m.m. Aja, varje gång jag hör en sofiah låt blir jag urförbannand..

Smink som inte blir fint. Hur jobbigt är det inte när man har sminkat klart sig och så ser sminket helt fuckat ut? Jag hatar när det inte alls blir som man vill och man ser helt förjävlig ut. Liksom finns det ens något mer att säga om det? Nästan alla förstår hur det är.

Pessimister. Pessimister är jätte tråkiga männsikor som ser världen med negativa ögon. Varför ska allt hela tiden vara negativt för? Vi lever bara en gång, släpp loss lite. Lär känna nya människor, gör saker som du aldrig tidigare trottt att du klarar av, fixa upp höga mål. Man blir nästan själv en pessimist om man bara hänger med en dagarna ut.

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0