Kan någon snälla inte döda mig?

 


Jag kan inte sova det är alldeles för varmt i mitt rum.. Fan är de så varmt för? Kan berätta om gårdagen iallafall.. Först så kom tjejorna hit o så hängde vi har, var lite crazy bananas och så och sedan så fixade jag mig snabbt och träffade Erik. Hemma hos honom så kolla vi på 1 o en halv film, han visade sina otroliga skills på piano, han lärde mig och boxas, körde lite cs, och så lekte vi kull och inte nudda golv en liten stund ;)
Idag ska jag gymma med Vera, Jossan och Mirre och sen på kvällen ska jag och Erik träffas igeen. Ajuste har glömt och nämna att jag ska åka på finlandskryssning på fredag, så tror inte att jag bloggar under fredagkväll/ lördag. På söndag kommer jag hem. Nu ska jag försöka sova, hoppas ni kan sova iallafall.. Ses!

 

 


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0