Its fridaay

Stannade hemma idag från skolan. Jag ska bli frisk! Halsontan har näästan försvunnit. Men en grej kom jag på. Jag vaknade en kvart innan skolan skulle börja och idag skulle vi ha np i engelska. Förstår ni hur det sved? Det kändes nästan som om jag skulle spy. Jag ber till gud att man får göra omprov.
Men iallafall, gjort är gjort. Kom även på att jag inte har ätit på 24 timmar, sista gången var liksom igår vid lunch. Förstår inte vad som har hänt med mig. Förut åt jag som en häst, var hungrig hela tiden, nu äter jag som en mus och är aldrig hungrig längre... Sitter och äter lite yoghurt och choklad just nu för något måste jag få i mig.

Ikväll ska jag nog gå ut och fika med mina kompisar och Erik, det ska bli najs :) Ska nog också sitta barnvakt med Erik till hans systerson tror jag att det var, så min fredag är planerad ^^ Men nu ska jag kolla bloggar och sånt, ha det bra!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0