Förlåt förlåt förlåt

Erik ligger och sover och syster sitter vid datorn. Har verkligen ingen tid, bussy hela tiden förutom nu! Men kan berätta om igår lite kort. Träffade Avz i stan och vi köpte en varsinn Squeezed Up och gick runt i Kungsträdgården och snackade om allt möjligt. Galet fint väder och extra fint med körsbärsträden som blommar. Efter det så träffade jag Erik och sen så sov han över här.

Idag så har jag tagit andra gardasilsprutan och typ inte gjort nått mer. Senare ska jag kanske träffa brudarna och så, sen på kvällen ska jag nog vara med en massa folk, det är ju majbrasa! Snart är det sommar.. Måste börja köpa sommarkläder.
Sjukt fint väder ute! Man blir så glad! Och så börjar även träden bli gröna :))) aja, nu ska jag gå och väcka Erik, ses senare :)



Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0