Blä

Kom nyss hem. Det känns som om jag snart kommer hosta halsen av mig och så har jag ont i magen, tror även att jag ska stanna hemma imorgon eftersom jag vill inte bli mer sjuk än vad jag är. Tycker faktiskt synd om mig själv.. Väntar på att Titanic har laddat klart och har laddat upp med en redbull och lite godis som blev kvar från kryssningen, lite forever alone feeling ^^
Ajuste. Satt och raderade lite bilder igår från mitt mobilalbum men det slutade med att jag raderade 523 bilder, och det var bara egobilder om man ska avrunda allt.. Har fortfarande över 1000 kvar.. Jag tar alldeles för många bilder. Och från ingenstans, mitt rum är helt stökigt, någon som vill städa det?


Fiint..


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0