10 saker du (kanske) inte visste om mig




1. Jag stör mig grymt mycket på folk som pratar "blatte"språk. Lär dig riktig svenska för gudsskull det är inte coolt någonstans att prata med en massa konstiga ord. Det låter bara som du har något cp fel. Stör mig även på att man inte får säga turk, svart o.s.v utan att bli kallad för rasist. Isåfall är du lika mycket rasist när du skriker svenne, finne, osv.
2. Jag är 178 cm lång.
3. Jag har inte varit utomlands sen jag var 8 år, förutom Finland..
4. Har inte världens lättaste period just nu..
5. När jag kollar på TV eller sitter vid datorn så ser eller hör jag ingenting även om någon sitter en meter ifrån mig och snackar med mig..
6. Ibland så orkar jag inte prata, håller hellre tyst då.
7. Älskar att träffa nya människor.
8. Min stora dröm är att bli modell.
9. Jag hatar teater. Jag tycker att det är så lame det kan bli.
10. Jag kollar min blogg ungefär 150 gånger per dag känns det som..


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0