Love is like war: easy to begin but very hard to stop.

Idag så träffade jag Mirre, Avz och Vera i TC o sen gick vi till nya Hollister som har öppnat i gallerian. Helt ärligt, min nya favorit affär! Dom har gjort så att det ser ut som värsta beachhousen och inredningen är så att man nästan tror att man e i kaliforninen..!
Sen utanför stod de såklart två assnygga killar som skulle föreställa amerikanska badvakter, man bara smälter! men synd att ja inte hade pengar idag, men vi ska typ gå dit om en vecka igen :p

Sen träffade vi Sigrid o så gick vi runt lite och sen gick jag, Mirre o Sigge till café 60 och där va Sofia o Hanna. Så vi va där o snackade ett tag. Efter det så gick jag och Sigge till en bokaffär för att hon skulle köpa en present till sin farmor, efter det åkte jag hem.

Ser lite muppad ut.. Men helt ärligt, visst smälter man? Har värsta crushen!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0