Tell me something i don't know

Jag har fotfobi
Jag älskar techno
Jag brukar bara börja sjunga från ingenstans.. För några dagar sen sjöng ja popular av Eric Saade i opera i vardagsrummet... Ja sjunger inte så bra för den delen heller..
Inför gymnasievalet vet ja inte riktigt om ja ska välja hotell/resturang eller frisör. Och när ja börjar gymnasiet vill ja flytta till Östersund, vilket ja får av mina föreldrar.
Ja hatar att äta för mycket för jag känner mig jätte tjock då.
Ja har inte tränat under 2-3 år.
Jag har gått på aktiviteter som dans, ridskola, fotboll, karate osv.
Jag har haft jätte många olika hårfärger under 2 år. Platinablont, ljusbrunt, chokladbrunt, mörkbrunt, svart, orange, mörkblont, blont.
Jag plattar håret varje dag.
Jag älskar skräckfilmer.


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0