Saker som ni kanske inte visste om mig

1. Jag är beroende att knäcka mina tår, gör det hela tiden.. Dålig vana, jag vet..
2. När ja inte har några pengar så brukar ja tänka varför man inte kan byteshandla saker istället för att använda pengar..
3. Jag är jätte dålig på använda smycken, måste bli bättre på det.
4. Jag får panik om mitt rum är stökig, eller om jag är i något stökigt rum. Det känns som om ja inte kan röra mig eller något.
5. Jag har brutit armen en gång. Det var typ när jag vart runt 3-4 tror jag. Det var i jämtland och ja och mina kusiner skulle rida så ramlade vi av och ja ramlade på en sten..
6. Jag har en spegel mittemot min säng, just där ja har huvudet. Vänder den varje gång ja ska sova för ja kan inte somna när ja kollar på mig själv :s
7. När ja är arg så kan inte musik lunga ner mig, det gör mig ännu mer argare.
8. Jag är halvfinsk.



- vintern 2010


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0