Det här kanske ni inte visste om mig..??



1. När jag börjar gymnasiet vill jag börja i Östersund. Ska skaffa lägenhet eller något rum som ja kan bo i, det ska bli härliigt!
2. Bloglovin suger, skit onödigt att ha..!
3. Jag avgudar oboy, det godaste som finns! Liksom vem behöver kaffe när det finns oboy?
4. Katt är mitt favorit djur, har alltid vilja ha en katt, och en långhårig chihuahua.
5. Killar ska lukta gott, ha en bra andedräkt o ha en snygg kropp, enligt mej (a)
6. Jag är en äkta godis nörd, kan äta asmycket sötsaker utan att må illa så lätt.
7. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, men endå varit med om mycket experience, haha!
8. Jag är en liten pluggis. Igår satt ja o pluggade till halv 12.. :o
9. Även om låtar e gamla och kom ut för flera år sen kan jag sitta och lyssna på dom :D




Två bilder från vintras och en för några veckor sen. Bara för att det inte går att ladda upp några bilder -.-

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0