A woman knows the face of the man she loves as a sailor knows the open sea.




Vill göra om min header, fast har inga bilder, haha. Vi får väl vänta då ja har fått en mobil igen eller kanske en kamera ;)

Jag längtar faktiskt lite till vintern.. från ingenstan, hah! Men liksom tänk att mysa i en varm vinterjacka o allt sånt. Sen när man kanske sitter inne o har filmkväll o sen snöar det typ asmycket ute och sånt, ni fattar?? åå, man längtar bara...!
Fast vintern kan liksom hålla sig till typ slutet av januari, då ja har hunnit ha min födelse dag och så, sen kan det börja bli varmare igen, inte som förra året då vintern va typ till slutet av april? :p

JUSTE, kom ihåg att det är min namnsdag idag, hihih!

- någon kryssning till Finland i början av 2010


Kommentarer
By: JOSEFINE CHRISTIANSSON

Grattis tjejen :D

2011-09-14 @ 21:54:10
Bloggen/Hemsidan: http://jjosefinec.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0