Största dissarna till

ADELE!
Asså komigen, helt ärligt. Hatar hennes låtar. Alla går runt och sjunger på dom, alla radiostationer spelar hennes låtar. Man blir ju sjukt. Och hennes låtar fastnar i huvudet efter första gången man har hört den och så finns den där för evigt.
Sluta sjung hennes låtar, jag blir asirriterad på folk som ska försöka sjunga fint och lika bra som hon, och det kan dom inte för hon har en jävligt speciell röst. Ta och lugna ner er nu, hennes låtar är faktiskt inte så bra. Överskattat.


IPHONE!
Alla ska ha en iphone nu förtiden. Dom är inte ens bra. Det finns faktiskt mobiler som är bättre än iphone. Alla ska ha en för att alla har en, bara för att kunna säga; jag har en iphone. Man kanske bara vill ha den för spelen, men då kan man lika gärna köpa en ipod tuch, som jag inte har något emot. Skulle själv ville ja en!
Men alla behöver inte ha en iphone. Mina kompisar tjatar om att ja ska köpa en iphone för att ja ska ha en ny mobil, men ja vill verkligen inte ha en, haha! Det är också jävligt överskattat.

 

Just my oppinion.


Kommentarer
By: Erika

Haha, helt ärligt så är jag en av dom som vill ha en iphone bara för att ha :P Jag behöver verkligen inte en sådan då jag inte är ute på internet på mobilen :P Men vill ha en bara för saken skull! :P

Så jag tycker det är en bra diss! För jag stör mig så mkt på mig själv för att jag vill ha en sådan :P

2011-10-24 @ 18:40:03
Bloggen/Hemsidan: http://priiken.blogspot.com
By: Mimmi

Du tycks dissa allt som är bra ju? Bara för att du inte själv kanske har en platt mage att visa, råd till en Iphone osv så behöver det inte vara något som är skit för det. Liksom, kom och säg att Iphone är skit och överskattat sen när du själv har haft en :) Alltså ja försöker int va elak eller någo, och håller med dig om flera av dissarna, men tänk efter lite före du dissar något nästa gång :p

2012-09-17 @ 21:01:51
Bloggen/Hemsidan: http://mollyssyster.blogg.se

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0