Diss med stort D



Tungpiercing.

Förut tyckte jag att det såg fint ut och ville själv ha en, men nu har jag insett hur fult det är. Tycket att man ser smutsig och ofräsh ut. Och sen tycker jag att det bara ser ut som trash när man har det. Skaffa det inte, bara för att några av dina kompisar kanske har det och känner någonslags gemenskaphet med den så behöver man inte skaffa en. Många killar tycker även att det inte ser fint ut, att man bara ser trashig ut. Och så förstör man sina tänder eftersom man hela tiden håller på med den och så läspar man eftersom tungar formar ju till orden. Förlåt, men jag tycker bara att det är oerhört fult.

Strumpbyxor/leggins med shorts.
TYCKER ATT DET ÄR SÅ FULT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha aldrig på er de, det är verkligen inte fint! Småbarn har de på sig för att de vill ha shorts men föräldrar tycker att det är för kallt ute och så måste som ha strumpbyxor under för att dom inte ska frysa. Man ser också liten ut när man har de på sig, och det vill man ju inte! Använd bara aldrig de!

Kommentarer
By: Emily

Håller med!

2011-10-30 @ 20:25:32
Bloggen/Hemsidan: http://ilame.blogg.se/
By: Malin

Jag har haft min tungpiercing i 10 år och har aldrig förstört en tand och enligt min tandläkare har jag topphygien i munnen, så ofräscht nä håller inte med......

2011-11-01 @ 16:07:53
Bloggen/Hemsidan: http://onewayforward.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0