Dagens diss går till



ATT ALLA SER LIKADANA UT.

Kan verkligen inte ha saker eller köpa saker om några andra tillexempel har de. Okej, converse är ett undantag för dom gillar jag, men med allt annat. Liksom alla i min skola går runt i Hollister kläder och ofta går alla runt i samma plagg. Jag vill ha kläder därifrån, men inte de som alla andra har! Jag vill ha något som väldigt få har, men det kanske är lite svårt eftersom alla har verkligen köpt ur affären haha!
Samma sak med den här tubhalsduken. Jag ville ha en, men nu har alla en tubhalsduk så vill jag inte ha en längre. Nu vill jag istället ha en halsduk, och jag har hittat min perfekta som jag ska köpa senare :D
Aja, de jag ville komma fram till var ju att jag inte gillar att nästan alla ser likadana ut :p
Liksom gå runt i samma kläder i skolan som sin kompis. Visst det hände mig och Jossan en gång men det var inte me flit. Haha, det var faktiskt rätt coolt. Vi hade på oss likadan tröja, likadan färg på munkjackan och om ja inte minns fel så var det likadan färg på jeansen också, men det är en helt annan historia ^^

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0