I'm gonna win every day!

Den här veckan ser jag verkligen inte fram emot. Har fått göra ett slags schema om hur jag ska plugga till allt. Om ni vill veta så har jag två NO prov, ett matte prov, verbläxa på engelskan och så ska jag hinna med att göra två MVG uppsatser som ska vara klara nästa vecka, wiihaa, här snackar man om fritid!

Det ända kanske lite roliga som händer under veckan är väl att vi ska gå på gymnasiemässan, måste kolla på skolor så jag vet vilka jag ska gå till där...
Juste, har glömt att säga hur mitt hår blev. Det blev bra, eller först var jag inte alls nöjd och väldigt tveksam över färgen, men sen säger många att det ser naturligt ut och att jag passar i det, så tror att jag ska behålla, haha ^^ Jag tror att min äkta hårfärg är ganska nära den här färgen. Jag vet att ni bryr er... eller..?? ;) Det blev iallafall inte brunt! Tycker att man ska ha sin riktiga hårfärg, men alla tycker olika :)

 

Ville bara säga en extra sak. Har inte haft min äkta hårfärg sen 4:an och nu går jag i 9:an. Long time ago, huh?

Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0