Endtapes

OMG!
Filmen var bäst igår, jag dör. Den bästa Twilight filmen av dom alla! Man måste verkligen se tvåan. Tänker inte spoila något, men en sak kan jag säga att man gråter, asgarvar och avundas av den filmen, det gjorde jag och Jossan iallafall, haaha, torkade tårarna flera gånger under filmens gång. Jag längtar såå tills andra delen kommer!
Haha, under filmens gång så tappade jag också popcornen över hela mig, haha, fail. Man fick iallafall ett gott skratt. Vill så se om den...! Sen var Avz också i samma salong men längst bak, vi var längst fram. När jag kom hem så ramlade jag död i sängen. Var hemma typ kvart i tolv..

Såg också Dessie, hon stod och skrek TWILIGHT hela tiden med en dricka i handen. Väldigt omoget..

- Hahaha, länge sen!


Kommentarer

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0