Diss

 

Folk som komenterar "besök min blogg"
Aah, stör mig jätte mycket på folk som komenterar t.ex. "Fin blogg, kolla gärna min!". Tycker att det är jätte jobbigt. Man brukar ju svara och säga "tack" och då kollar man så man behöver inte fråga eller ge tips om att man ska besöka bloggen. Behöver jag ens säga mera?

 

Folk som skriver många namn
Blir jätte irriterad på folk som skriver i sina inlägg precis alla som dom har varit med. T.ex. "jag träffade Axel, Petter, Omar, Ulla, Elvira, Robert, Pål, Örjan och Magda i statoil och sen drog vi till badhuset där Sibylla, Ragnar, Margit, Elaysa, Micke, Konrad, Hilgurt och Gunnar var och när vi hade badat klart åkte jag, Pål, Elvira, Petter och Hilgurt hem till mig."
Det är jätte jobbigt att läsa alla namn. Man kan istället säga "träffade mina kompisar" eller något, och om det är någon enstaka person så gör det inget. Liksom, okej, jag fattar att du har kompisar, men du behöver inte skryta om att du träffar 100 stycken på en dag.


Kommentarer
By: sofia

men en blogg är till för att minnas dagarna. Liksom om man skriver så varje dag så är det kanske inte jätte smart ide o ha blogg om man vill blogga som sitt liv.

2011-11-26 @ 23:41:42
Bloggen/Hemsidan: http://sofiaenilsson.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0