Keep shining on!



Idag hade vi kör igen, hela dagen, myys!
Haha, vi kommer ha dressman ingång för killarna eftersom de ska ha kavajer och flugor och sådant, askul!
Efter skolan åkte jag och Avz in till stan och vi köpte en varsinn klänning och så köpte jag en assnygg kort kavaj (på rea också!!!) och svarta nylonstrumpbyxor. Älskar klänningen! Den är från TopShop och är vinröd och av sammet, har letat efter en sån klänning, älskar dom!



Somsagt har jag ingen kamera, men hoppas att jag får en till jul. Det där är iallafall klänningen och kavajen som jag köpte, så sjukt mycket snyggare i verkligeheten! Sitter som en smäck alltihop. Hoppas mina underbara vänner tar sjukt mycket bilder imorgon och så kanske jag kan bjuda på några. För er som har missat har jag julavslutning imorgon :)

Kommentarer
By: Johanna Christoffersson

Vilken söt klänning :) Vart har du köpt den och fanns den i andra färger?

2011-12-21 @ 15:20:35
Bloggen/Hemsidan: http://rosaprickaar.blogg.se/

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0