Mys upp till 100

Jag kollade julsaga istället. Såg den senast typ runt jul förra året också. Den är verkligen sorglig men samtidigt väldigt söt, älskar den filmen!
Jag måste visa den för mina syskon hur jultomten blev till och varför han delar ut julklappar, och så kommer dom ju yro att han finns ännu mer ;)
Nu tänkte jag messa och chatta lite och sen om jag fortfarande orkar ska jag läsa lite. Har helt vänt upp och ner på dygnet, det kommer bli jobbigt att få tillbaka dagsrytmen...
Aja, inget mer om det nu. Hoppas ni alla läsare sover gott ikväll och är väl utvilade till nyår!! Pusspuss & godnatt <3


Kommentarer
By: Anonym

Gud vad fin blogg du har! Ska vi följa varandra med bloglovin? Kram och gott nytt år!:)

2011-12-31 @ 20:03:05
Bloggen/Hemsidan: http://eviiih.devote.se

Comment here!

Your name:
Remember me?

E-mail: (Visas bara för mig)

Din blogg eller hemsida:

Kör på bara :)

Trackback
RSS 2.0